and here we go again

Och nu börjar det igen. Jag kan inte ha såna vänner som dig?.. Ska jag behöva bli sårad en gång i månaden för att du gör ett "misstag" ?.. Jag orkar inte, och sen kan du komma med ditt patetiska skit snack  "Du är min bästavän, du har hjälpt mig, du är den ända, blablabla".. Vet du? jag sluta lyssna efter andra gången. Ja jag har ställt upp för dig? Som fan! Hur fan kan du hålla på så här? Din hjärna måste vara missbildad, sättet du beter dig på är förfan inte friskt!.  Det här är sista gången du gör ett misstag för jag förlåter dig inte igen. Den här gången gör jag inte det, även om det är ditt minsta misstag så pallar jag inte bli sårad mer. Våran vänskap betyder inget längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0