Kul Jul.

Hade alla en kul Jul? Min va helt okej. Gillar inte att fira jul längre, det är så ytligt. Vem har finast pynt? vem köper finast gran? Bäst julklappar och lalala.. Jag fick faktiskt en tankesällare när vi kollade på karl bertils jul igår. Nästa år vill jag stå i ett sopkök ist, även om jag älskar stämingen på julafton me familjen och så. Men tänk dom som inte har det? Och alla andra som har överflödigt med mat, jag tycker bara att på julen ska man dela med sig.  Hade iaf mysigt igår, satt det va kul. Nu sitter jag här och funderar på vad som händer idag, ska iaf träffa sofie lite senare.

Fick en kommentar från Amelia att hon ville veta mer om mig, och egentligen finns det inte så mycket att veta, men kan skriva ett sånt inlägg någondag när jag har tid och lust.



Ha en fortsatt trevlig jul så hörs vi. <33

Kommentarer
Postat av: Sara

svar: Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir :D

2008-12-25 @ 16:51:06
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej läs gärna min blogg och släng in en kommentar,godjul!:D

2008-12-25 @ 17:28:31
URL: http://ccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0