lay all your love on me,

Ligger här hemma i mitt rum på golvet och sjunger abbas alla låtar :o. Haha, väntar på att Fiie och zebbe ska komma, vi ska spela kort och så. Har lockat mitt hår, och sen plattat det och lockat det igen, men det ska tamefan vara platt. :)
Försökte få med min brorsa på att slinga hans hår, grejen är den att han vill men han pallar inte -.-' så jag har tråkigt i min väntan.. Mitt ex oscar skrev nyss att han "sakna mig" jag blir såhär lite fundersam, för lixom känns som om det va en evighet sen jag träffa han, och har lixom inga planer på att ens snacka me han igen, skulle aldrig enskomma på tanken att träffa han. Och det vet han, satt fattar inte vad han vill. Aja slut snackat om han. Jag ska nog lyssna på musik och leka lite me kameran, får väll se om det blir nå pics senare.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0