mjöligt

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
21, tror ja :o
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? 1 än så länge.
Vad tycker du om kärlek? Underbaart :)
När kramade du någon sist? imorse för typ 2 timmar sen,
Kramade du någon speciell person? se ovan.
Har du svårt för att bli kär? Antagligen, men det är ju som det är.
När kysste/hånglade du med någon sist? imorse.
Är du singel? ...
När fick du senast en komplimang? hmm.. för ett tag sen.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
Yes.
Playat? Ja men det ångrar ja,
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja tyvärr
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Varit nykter på nyårsafton? jadå.
Åkt ambulans? jo det har man väll.
Gjort nåt olagligt? hihi mer  än vad du tror.
Blivit polisanmäld? Nej men polisanmält.
Fått din mamma att gråta? det hoppas jag inte
Slagit ner någon? Ja tyvärr
Skämts över dina föräldrar? JAA!
Skämts över dig själv? Haha mjo har hänt.
Sagt jag älskar dig och menat det? Det är klart
Tar du droger? nej
Dricker du? har väll hänt
Vilka kläder sover du i? djurgårdströjan :D
Vad hatar du verkligen? Mohahah, det vill ni inte veta.
Varit kär? jaa
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? det vet jag inte.
Är du ensam nu? ja i mitt rum men min bror sitter där nere :o
Vill du gifta dig? Jaaa
Vill du ha barn? jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0