Ojdå,

Skulle ha lagt in bilderna igår men så blev det inte, orkade inte sitta vid datan.

( 1. Jag innan vi åkte.
2.Lasse var även med ett tag,
3. David sjunger sing star
4.Bella sjunger, och även hennes lillebror i bakrunden )

Vaknade försent imorse enligt mig själv, låg i sängen till halv 12-12. Jimmy sov hos mig inatt igen (a). Vi käkade frukost och satt i vardagsrummet och kolla grinchen. LOVE IT!. Ikväll är det tydligen fest hos Dan, är inte speciellt taggad, så lär inte dra dit om inte Fiie gör det, men verkar inte som det. Vill somna tidigt ikväll, annars kommer hela tisdagen försvinna åt .,. ja. x) Efter middagen ska iaf jag och mamma åka till väsby och leta julklapp till mormor, det är iaf säkert.
Over and out. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0