RUBRIKEN

Godmorgon, fyfan vilken helg :o.. Jag som hade planerat att sova ut någon dag iaf, men det gick rakt åt pipsvängen. Aja fredags vare jobb, kom hem typ halv 4-4. Igår va det "fest" i lokalen me fiie och dom vanliga. Jag vill bara lägga mig och somna om men det går inte. Får se vad som händer idag, kankse chilla lite med fiie om hon pallar.  Aja, igår va trevligt iaf, lite segt i början men efter ett tag när den bra musiken kom igång så vare dans :D. JAg måste ta hål i örat :o, men jag kommer inte våga tror jag, asså jag är så jävla rädd för maskinen dom använder. Barnsligt jag vet men jag vågar verkligen inte. Aja nu ska jag nog gå och klä på mig nått mysigt kankse kolla en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0