schmexigt test

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös? - oseriös,
3. dricka grön eller röd mjölk? - Mjölk ska va vit,
4. brinna upp eller drunkna? - inget av dom, jag är odödlig
5. umgås med dina föräldrar eller vänner? - varöfr inte alla tsm? :)

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - Japp
2. har du skolkat? - Ja tyvärr
3. varmt eller kallt? - Varmt, det är ju så kallt annars.
4. soligt eller regn? - Soligt
5. fanta eller cola? - Cola
6. är du nyttig av dig? - Jag försöker.

OM MIG
1. fullständiga namn? - Eva Sara Margareta Grip
2. vad heter dina föräldrar? - Mia och Håkan
3. vad heter dina syskon? -  Sebustian (sebastian)
4. vart bor du? - I märsta/steninge med min familj.
5. hur många barn vill du ha?  2
6. vill du gifta dig? - Svensson familj vill ja helt klart ha
7. favoritårstid? Mjöl
8. humör just nu? - trött/glad? what eveer.
9. sugen på just nu? Inget

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. pussat någon? Ja :o
2. sjungit? 24/7
3. blivit kramad? Ja
4. kännt dig fånig? Ja det gör jag ganska ofta xD
5. saknat någon? Japp
6. dansat galet? Gör jag alltid
7. klippt håret? Nej aldrig
8. gråtit? Nejdu,
9. pluggat? Nej det är lov?

GREJER
1. har du blivit jagad av polisen någon gång? Skulle jag nog kunna på stå att jag har,
2. har du en hund? nej
3. sover du helst ensam eller med någon? Med någon, antar jag, men inte vem som helst
4. tror du på spöken? Nejnej
5. är du mörkrädd? Nej
6. blev du nöjd med skolfotot? Japp, 100%
7. är du morgon pigg? Uppe me tuppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0