ta en dag i taget,

Haha, idag efterskolan åkte jag och Lasse till väsby för att handla lite. Det va kul, åkte direkt efterskolan så min klädsel va lixom en klännig som slutade precis ovanför knäna och hudfärgade strumpbyxor och självklart stövlar. Vi gick typ i vääsby centurm så kom det fram typ två tjejer och ba "hallå, klä på dig det är fan vinter ute" .. vafan, shit palla bry sig om hur andra klär sig? x). Sen så typ flummadejag och Lasse runt på vägen tillbaka till stationen. Så vi går upp för trappan när det kommer ner massa folk så stannar typ tre killar runt 18 år kankse, han kollar på mig och typ "shit vilken brud", jag ba garva och typ flyger upp för trappan eftersom att lasse drar upp mig x). jag hade iaf kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0