"baksmälla"

Haha, oj shit.. Vilken rolig kväll igår,  fett kul att alla kom och jag hade iaf skit kul (a). HAHA nej men vi skulle ju sova i lokalen, vid 2 halv 3 bestämde vi oss för att sova, vid halv 4 vakna jag och höll på att dö av kyla och lixom kan inte sätta på mig mer kläder hitta inte min ryggsäck. Efter drygt två timmar hade jag grymt ont av kylan satt jag ringade pappa och snäll som han är hämtade han mig :)
Sov till drygt halv 11 idag, och sen åkte vi iväg och handla lite, blev mest mat och skit. Men glömde hårfärg -.-' .
Ikväll blir en lugn kväll asså, får se om jag hänger me fiie och zebbe ett tag, det blir väll som det blir.


Kommentarer
Postat av: David

Haha, vad bra att ni hade kul:)

2008-11-15 @ 21:20:50
URL: http://obviouschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0