'jag klarar inte mer'

Dagen började väldig dåligt försov mig typ satt missade spanskan, trött som fan. Sen gick väll dagen helt okej, blev ingen lunch för min del, ett glas vatten gick ner och bara det tog 10 minuter. Jävla halshelvete, klarar inte smärtan mer. Aja mina halsmandlar är som 2 köttbullar om inte större, kan varken hosta, äta eller dricka. Typ 4 gången jag har ont i dom på 2 månader nu satt, imorgon ska jag iaf till doktorn för att få reda på alla grejer jag är allergisk mot. Tydilgen as mycket, som frukt, soya, nötter m.m. Vi ska då även ta upp mina halsmandlar eftersom det inte är så skönt att ha ont 24/7. Fast mamma tror inte att operationen är så trevlig och skön, eftersom efterplågan lär vara stor men jag orkar inte bry mig, bara jag slipper ha ont så här ofta kan jag nog tåla den smärtan ett tag.

Jag ger upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0