Just like you,

Ännu en helg har bara sprunigt förbi.. Fort gick det iaf.  Kom hem för ett tag sen, har spenderat hela lördags kvällen och söndagen hos fiie. Igår kväll så ringde hon och ba "öhm.. du veet domdomochdom kommer typ hit.. öhm vi blir typ 14 pers KOM? ".. mja vem bangar på det, not me iaf så dit åkte jag. Blev en oootrooligt lugn och skön kväll. Sen gick vi och la oss vid 4 kankse,.. somnade vaknade 10 eller nått, gjorde oss iordning och åkte till sigtuna marknad där vi träffa matias hans dejt (dont know the name) Mätä, Dan och Nicke. Sen så typ gick vi där ett tag drog hem och kolla film hos fiie. Sen åkte jag hem åt middag fika hos mormor sen åkte jag till fiie och vi drog till replokaen där mätä och nicke va. Vi spelade "just like you" mocket roligt 8-) jag tror nog ingen gilla mina skillz på trummoe 8-) Aja sen körde iaf Mätä hem mig så nu är jag hemmaaa :D och ska sova. FN rollspel imorgon i Rosersberg satt blir väll förbannat trevligt -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0