TACK TJORVEN!

man tackar och bockar och niger satt alla killar stiger x) nej skojja ba men TACK för hjälpen tjorven (david).
Aja nu sitter man här och halv pluggar lite, funderar på en promenix, men får se vad som händer :o måste byta data snart också. Sitter och är lite små rädd :o gillar inte att vara ensam hemma på kvällen, även om min bror är i dörren brevid så är det läskigt med tanke på att dom "vet vart jag bor".. :|
Aja nu ska jag fortsätta mitt tv tittande :D mina ögon mår perfekt ;)



Förresten, det ringde en läkare hit idag och fråga efter mamma och pappa, men nej dom va inte hemma så jag ba satt och leta efter deras nr och så, sen så ringer mamma efter 10 minuter och ba : Vad gör du?!  jag ba kollar tv, chillar lite, hon : Doktorn ringde om proverna och du får inte äta frukt, soya och absolut inte nötter m.m.   :o värsta ba läskigt visste att jag mådde lite halft dåligt av att käka det men inte att det va så allvarligt :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0