"Vad hände?" O.ö

Vet egentligen inte varför jag startar en blogg, antagligen för att jag har mycket att berätta om eller nått, ibland känner jag bara för att skriva av mig.
Idag så va det skola, börja med spanska det va faktiskt helt okej, gillar läraren. Sen blev det Geografi lunch sen slutade vi eftersom våran samhälls lärare va sjuk. Jag går då i 1:an på Arlanda gymnasiet med min barndomsvän Sofie. Våran klass är helt okej, även om det är grupp indelningar och shit. Finns inte så mycket att skriva om mig själv asså.
Nu är jag ensam hemma och tänkte laga nått att käka, brorsan ska in till kusinen som fyller år men själv har jag ingen lust att följa me så stannar hemma faktiskt.
Jag smsade just David och fråga om han ville hjälpla mig me en blogg design kan bara hoppas på att han vill det för själv fattar man verkligen noll x).

Aja nu blir matlagning för mig, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0