Kollade på min andra data som är lite äldre, och hittade massa texter jag skrev när jag va tillsammans med Oscar. I sommras va det, 3 månader men tragiskt slut.

Är han någon jag skulle kunna ha förevigt? Han behandlar mig som en prinssesa, skickar miltalslånga sms om hur mycket han älskar mig. Men gör han verkligen det? ska jag vara ärlig så tror jag inte det. Jag vet att det finns en till i hans liv. Jag vill inte dela han med någon, jag vill inte få samma sms som någon annan tjej, jag vill känna mig speciell, jag vill
betyda något. Han ger mig små presenter som om det skulle ordna alla misstag han har gjort, en ring betyder det nått? Nej,  det är bara en bit silver som är format för att sitta på ett finger med en fånig pärla på. Han älskar inte mig, han vill
bara känna sig populär, ha fler än en brud är väll så det ska vara i dagens läge? Jag såg han, med henne. Hon va fin,
blont långt hår, blåa ögon och smal kropp. Dom såg lyckliga ut tillsammans så jag ska låta det vara så, jag vill inte ha han,jag vill inte ha någon, det här är slutet för min del. Jag kan inte leva utan han, och att ens försöka gå vidare skulle vara en plåga att jag till slut inte skulle orka. Satt jag tar slut på det här nu....

Ganska deprimerande och dåligt skrivet, kan skriva om den och lägga upp resultatet sen när jag har lite mer tid. Nu blir massaa filmer och mys i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0