Nyår

Nyår ? = katastrof? Hahah nej skojjaa ba, hade bästa nyår hitils även om det va lite komplikationer m.m. Ska vi inte gå in på, hade iaf sjukt kul. Dans, roligt folk, och ja. Jag tycker verkligen när man går på hemma fest borde man skärpa sig, asså om man lixom inte kan kontrollera sig när man dricker kankse man inte ska bli aspackad? I slutändan är det lixom någon som måste torka upp spyan. Aja, men jag fick iaf torka upp en eller två igår, men det gjorde inte så mycket, är inte så känslig mot sånt.

(Datumet på bilderna är fel,)
1. Emma&Emma hos sussi och Benny
2-3. Jag i den blå tunikan.

1. Jimmy&Ante
2. Jesper
3.Nicke.
4.Dan, oliver, Nicke och andrei.
5. Ego pic,
6.Bella och jag på toan :P
7. Nicke
8. Pierre, någon och william
9. Peter, kamal och mickis
10.Dom flesta som va där just då.
11. Bella tog kisspause på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0