Vafaan, väx upp människor!

Vad är det här för värld egentligen?! Jag är ingen person som är så insatt i andras bloggar, händer väll att jag läser ibland när jag inte har nått bättre för mig. Satt och kolla i minst 5-6 bloggar som var glada över att blondinbella åkte ut ur lets dance. Men vafan ska man sitta och vara skadeglad för?! Det betydde mycket för henne att ställa upp i lets dance och jag kollade inte på det men jag har sett klipp på det och tycker hon skötte sig jävligt bra för att inte ha dansat. Pröva själva lär er en koregrafi på en vecka, sen gå upp i tv och dansa in för hela svenska folket, självklart är man nervös! Och visst hon valde själv att vara med? Jävligt modigt av henne, hon ska ha credit och inte massa idiotiskt skit! Svenska folket blir bara otrevligare och otrevligare, man borde se upp till människor som har tagit sig till toppen istället för att klanka ner på dom. Om ni nu inte gillar hennes blogg eller henne kan ni väll skita i att öppna käften? eller sitta och skriva det. Jävlig omoget om jag får säga det själv, spelar ingen roll om man är 14 år eller 55, ni borde veta bättre!
Jag skulle aldrig våga ställa upp i lets dance om jag fick chansen, Blondinbella är fan grym som gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0